Filozofia

Zobowiązanie do świadczenia najlepszej jakości

Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem, a nie tylko pustym sloganem, dlatego też dbamy o to, aby nasze produkty oraz serwis sprzedażowy i posprzedażowy spełniały najwyższe kryteria jakości, bezpieczeństwa, ekonomii i ekologii. Nasz system zarządzania jest regularnie kontrolowany, a możliwe ulepszenia natychmiast wdrażane w życie. Nasze zaangażowanie bazuje na następujących wartościach:

Jakość

  • Wymagające i zdecydowane zarządzanie procesami.
  • Swoboda działania z obowiązkiem sprawozdawczości dla współpracowników.
  • Zachowanie wszelkich jakościowych standardów i wymagań.
  • Ciągła kontrola osiągania jakościowych celów i wytycznych.

Ekologia i zrównoważony rozwój

  • Ekologiczne procesy recyklingowe.
  • Współpraca z dostawcami legitymującymi się wtórnym spożytkowaniem komponentów.
  • Zachowanie wszelkich przepisów dot. środowiska i gospodarki odpadami.
  • Ciągła kontrola osiągania ekologicznych celów i wytycznych.

Bezpieczeństwo

  • Bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
  • Szkolenia produktowe, handlowe, BHP.
  • Ciągła kontrola osiągania wytyczonych celów BHP.

 

KIM JEST DLA NAS KLIENT

  • Jest najważniejszą osobą w naszej firmie, niezależnie od tego, czy kontaktuje się z nami osobiście, telefonicznie, czy za pośrednictwem e-maila.
  • Nie jest od nas zależny, ale my jesteśmy zależni od niego.
  • Nie jest przeszkodą w naszej pracy, ale stanowi jej sens i cel.
  • To ktoś, kto ma w stosunku do nas oczekiwania. Naszym zadaniem jest spełnienie jego wymagań tak, abyśmy razem osiągnęli korzyść.
  • Nie jest elementem firmowej statystyki, tylko człowiekiem z krwi i kości, pełnym uprzedzeń i mogącym się mylić.
  • Ne jest osobą, z którą powinniśmy się wykłócać albo mierzyć intelektualnie. Nie ma nikogo i nigdy nie będzie , kto wygrałby kiedyś spór z własnym klientem.
  • Nie jest osobą obcą, tylko żywą częścią naszego biznesu.
  • Nie robimy mu przysługi, obsługując go to on robi nam przysługę, dając nam szansę na spełnienie jego życzeń.

CERTYFIKATY JAKOŚCI I WYDAJNOŚCI

                                                      

 

Kontakt

PRINTin Sp. z o.o. sp.k.

ul. Kamiennogórska 22, wejście D
60-179 Poznań

NIP PL7781468433
REGON 301311980

© Printin 2024
Design: Solmedia.pl